dinsdag 1 december 2009

Ramses




Ramses Shaffy is vandaag overleden...

Ramses is een held voor mij,
luisterde vaak naar zijn muziek.
Hij is een van de weinige zangers in ons land die mij echt kon raken.
Vele soorten emoties had ik bij hem,
niet alleen om zijn zang maar ook om wie hij was.
Een levensgenieter-entertainer

Het werd versterkt 2,5 jaar geleden toen mijn pa overleed,
een paar weken voor zijn dood hoorde ik 'laat me'
en ik heb zitten janken als een malle alsof ik wist wat er ging gebeuren.

Ik hoorde het nieuws vandaag op de radio in de auto.
En tuurlijk er gaan wel meer mensen dood,
en ik snap ook dat er mensen moe worden van al die media aandacht.

Maar vandaag in de auto kreeg ik toch een beetje kippenvel ,
het raakte mij.
En stiekem
had ik toch ook wel weer een traantje in mijn oog.

Call me a sissy I don't care today.


A-yo ik ga even een cd-tje opzetten



Geen opmerkingen:

Een reactie posten