dinsdag 15 december 2009

het waren de weekendjes weer wel... (backstage/after editie)

Pfffffff, wat een partij harde weekendjes heb ik weer beleefd de afgelopen tijd....
Daarom heb ik al een tijdje niets geschreven hierover omdat ik simpelweg gewoon te brak was om er iets mee te doen.
Maar als je dan je mobieltje erbij pakt en even terug gaat kijken in je foto's, herinner je je toch ineens weer het een en ander..
Hier wat foto's (niet al te beste kwaliteit, maar da's ook vaak de staat hoe ik het op dat moment zag ;) ...)
Ik was o.a.
-Heineken Music Hall C-mon & Kypski / kyteman (nog meer foto's hiervan volgen snel)
-Verjaardag (nog meer foto's hiervan volgen snel)
-After in Skaffa's home
-Luxor Arnhem
-013 Tilburg
-Watt R'dam
-'T Paard Den Haag
-Tivoli Utrecht
-70's party (70 jarig bestaan Bosman Letters)
-Six of your best friends's Official Afterparty C-monKypskiKyteman in Flexbar A'dam
en nog veul meer plekkies

Maar we beginnen met een filmpje van een groepje gekken afgelopen zondag ochtend 9 uur na mijn verjaardag in de buurt van het IBB-gebouw. Waar we serieus dachten dat sjam knock out ging, maar dat was natuurlijk een grapjuh...(excuses voor het ka-woord maar dat kwam omdat we dit filmpje hadden gezien....)



*Afgelopen weekend schreven C-mon & Kypski en Kyteman wederom geschiedenis door de Heineken Music Hall Plat te spelen.
6000 man publiek gingen los ( meer foto's van o.a. de backstage volgen later)

sexy koor van Kyteman


chaos on stage bij Kyte


stage-opbouw van C&K, lichtshow van de kijkbuiskinderen was gru-we-lijk!!!

*Daarna was er de official afterparty met 6-of-your-best-friends in de Flexbar

Benjamin Herman blies ook nog even gezellig mee, avond was classic









*Backstage bij Luxor met Boemklatsch.
C-mon & Kypski gaven er ook een dope show die avond.











Dubieuze foto aan de muur in de luxor kleedkamer

*backstage at some places met Boemklatsch at o.a. Tivoli.
De Watt, 013 en 't Paard deden we op 1 avond..hard

roadie bus van Kyteman geeft de props aan Petersz










*moi birthday (meer foto's snel) daarna afteren in een huisje op het IBB terrein









*verjaardag van big ap, skaffa en maartje daarna afteren in skaffa's place..












70's party at work


a-yo ik ga maar eens naar bed anders ben ik niet fit volgend weekend.
DUMDUM toch?

1 opmerking: