zondag 14 juni 2009

Lomo Moments

Eindelijk zijn ze er,
mijn eerste 2 rolletjes van mijn Lomo camera heb ik laten ontwikkelen...
In photoshop zien de kleuren er wel wat harder uit dan hier op deze blog.
Ik weet niet of dat met instellingen te maken heeft, moet ik nog een keer uitzoeken. Mischien kan iemand mij dat een keer vertellen....

Geniet er van .................


Golfles


Noamel


Yohanis


nieuwe Rabobankgebouw Croeselaan


Thomas



Laurens


De Gasataya's/Gulilats



c-mon


Kaspar


Xander Kaspar


Xander


Kaspar


Yohanis


Moi


Ledig Erf


Moi


Bomen


De Gasataya's/Gulilats



Simon Peter

A-yo en tot de volgende ontwikkeling.....

3 opmerkingen:

  1. hey peter, leuke blog!
    die kleuren kunnen misschien aan het kleurprofiel liggen..het moet in rgb staan, misschien dat je het nu in cmyk hebt staan en dan veranderen de kleuren online.
    leuk he, fotograferen :)
    groetjes Mijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jozefffff

    dope hee! lomo's rockennnnnn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk es aan, een hele serie vette Lomo-photo's :-P

    BeantwoordenVerwijderen