donderdag 21 mei 2009

Hip-Hop ......

Vroeger mocht ik nooit luisteren naar andere muziek dan naar hip-hop van mijn grote broer.
Gelukkig maar want de hip hop van vroeger is nu deze dagen nog steeds zo dope.
Veel doper dan de hip hop van nu.
Stel je voor dat ik nu pas was gaan luisteren naar hip hop dan had ik toch een heel ander beeld gekregen van de echte hip hop.
Jaren 90 was voor mij de tijd dat ik hip hop begon te luisteren.
Met Dr. Dre's eerste Chronic op een bandje in Frankrijk begon het eigenlijk.
Daarna was ik verkocht aan alles wat voorbij kwam op Yo Mtv Raps.



Ik zal jullie snel een keer laten zien wat ik allemaal in mijn kast heb staan aan cd's die ik toen nog kocht.
En zal jullie ook vertellen over de platen die ik stiekem van mijn broer beluisterde als hij niet thuis was (waar ik dan af en toe ook mee probeerde te scratchen)

als je dan kijkt hoe het allemaal begonnen is kan je je bijna niet voorstellen dat het nu alleen nog maar gaat over wie de meeste bling heeft...
A-yo en tot snel



1 opmerking: