maandag 19 oktober 2009

mot maar weer eens wat posten...

Ben erg druk geweest dit weekend, dus daarom heb ik ook niets op dit blogje geblogd.
Begon allemaal vrijdagavond gelijk uit het werk naar een personeelsfeest in (tsja) The Brothers te Bunnik.
Het was een soort dinnershow wat duidelijk niet een Joop van den Ende productie was.


Patrick aan het shinen




Nog een showtje weg weggegeven op het podium (dat fimpje volgt later).
Wel deze:

Was leuk joh, zoals je wel kan zien aan onze gezichten....

Toen nog om 1 uur 's nachts naar A'dam gegaan om nog een klein stukje mee te doen met de suprise party voor Roel On die helaas een tijdje de jungle ingaat.

wat is Linda toch goed....








Dat kleine stukje meedoen bleek al snel een hele nacht te duren.


En na een gedeelte uit de Sambuca fles weet je hoe dingen kunnen eindigen. (AU)


Dus daarom besloten Roel D en ik om 8 uur 's ochtends toch maar gewoon de trein te pakken. Nadat we samen illegaal de OV-chip-poortjes hadden gescammed bleek dat we eigenlijk weer de poortjes moesten uitscammen omdat er geen treinen reden tussen Amstel en Utrecht.
FOCK!!!!
Dus maar een taxi naar het huis van Roel On en Anne...(20 fucking eurokes)
Daar getukt, 1 uur weer pleite gegaan omdat mijn broer jarig was.
Op weg naar huis (in de trein via H'sum) met toch wel een goede kater toch nog even snel een cadeau gekocht in een overvolle V&D en ik kan je vertellen da's geen pretje, wat een horken lopen er daar op een zaterdag.
Effe naar huis, douchen, en toen door naar mijn broer.
Taart eten, pfff ging er niet heel gemakkelijk in kan ik je vertellen.
Maarja toen was er 's avonds nog het Bokbier festival bij het Ledig Erf.
Niet te zuipen maar gelukkig was er ook nog ander soort bier.

Lonneke en Carlo vonden het bokbier ook lekker

En dan denk je, Peter je kan nu ook naar huis.....
Nee tuurlijk niet er was nog ergens een verjaardag...
Dimme was jarig en op een of andere manier belandde ik daar.
Gezellig een biertje doen met o.a. Xander, Bob, Erica, Matthijs, Mirjam en vele anderen...tot in de vroege uurtjes...





Ergens wakker geworden na weinig slaap (waar dan ???.. ; ..) )
En toen door naar een familiedag wat eigenlijk best gezellig was,
neven en nichten gezien waarvan ik er een paar al 15 jaar niet had gezien.
Dus ja het was me weekendje weer wel en dus tijd om weer even gezond te gaan doen,
dus ik heb net lekker even een patatje oorlog, fricandelletje speciaal en een kroket gehaald..
gaat weer goed met me......
A-yo en tot volgend weekend (Dum-Dum toch?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten